Dla kogo

  • Dla menedżerów, którzy chcą lepiej komunikować się ze swoim zespołem
  • Dla sprzedawców, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność
  • Dla pracowników działów obsługi klienta
  • Dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć innych

Czego się dowiesz

  • Jakie typy osobowości wyróżniamy
  • Jak typy osobowości przekładają się na konkretne działania
  • Jak się komunikować z osobami o konkretnym typie osobowości
Sławek kwadrat

Zrozum ludzi, a odniesiesz sukces w biznesie, czyli o typach osobowości

Sławek Nadolny

Typy osobowości – każdy z nas słyszał o nich już nie raz. Pewnie doskonale znasz też swój typ osobowości według jednego ze znanych modelów opartych o typologię Junga. Wiesz dokładnie, co wyróżnia Twój typ, czym się różni od pozostałych itd. Pytanie brzmi: co robisz z tą wiedzą? Czy umiesz rozpoznać typ u innych osób? Czy wiesz, jak dany typ wpływa na sposób komunikowania się, wyrażania emocji, reagowania w konkretnych sytuacjach? Poznanie i zrozumienie swojego typu osobowości to jedno. Ale warto pójść o krok dalej i zrozumieć też innych.

Co to da? Bardzo wiele. Poznanie i zrozumienie drugiego człowieka jest bardzo przydatne, zarówno w życiu codziennym, jak i  w biznesie. Tylko wtedy można bowiem liczyć na skuteczną komunikację. W końcu nie zależy nam tylko na tym, żeby wiadomość wyszła od nas, ale też na tym, żeby trafiła do drugiej osoby i została przez nią odpowiednio odebrana.

Jeśli więc chcesz skutecznie zarządzać zespołem, delegować, udzielać informacji zwrotnej i mieć pewność, ze Twoje komunikaty prawidłowo docierają do Twoich pracowników – ten webinar jest dla Ciebie.

Jeśli jesteś sprzedawcą lub pracujesz w dziale obsługi klienta, to zrozumienie potrzeb rozmówcy jest dla Ciebie niezwykle kluczowe i musisz posłuchać tego webinaru

Jeśli chcesz po prostu lepiej zrozumieć i poznać ludzi, w tym też samego siebie, to serdecznie zapraszamy.

O trenerze

Praktyk sprzedaży zafascynowany ludźmi

Menedżer z 29-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. Skutecznie działający w firmach Unilever, Yardley Of London, Japan Tabaco z branży FMCG. W wyniku zainteresowań mediami i reklamą swoją karierę kontynuował w wydawnictwach pełniąc funkcje dyrektora sprzedaży. Kolejno w firmach reklamy zewnętrznej. Był odpowiedzialny za zbudowanie i zarządzanie kanałem sprzedaży bezpośredniej, w których zarządzał zespołami sprzedawców regionalnych. Jako przedsiębiorca przejrzyście definiujący wszystkie procesy biznesowe w ostatnich 13 latach współtworzył firmy reklamowe i informatyczne.
Jego zamiłowanie do przekazywania wiedzy innym, inspirowania i motywowania do samorozwoju zaowocowały rozwojem kompetencji trenerskich i coachingowych. Szczerze zainteresowany ludźmi i ich wyzwaniami na polu sprzedaży i obsługi klientów tworzy autorskie programy szkoleniowe, których innowacyjność polega na rozumieniu obu perspektyw procesu biznesowego. Perspektywy klienta i sprzedawcy, w którym spotykają się przede wszystkim ludzie. Ludzie, którym towarzyszę emocje i namiętności, którzy mają chęć zaspokajania potrzeb w wyniku zakupu pożądanych produktów lub usług.

Pobierz link do nagrania