Kliknij, aby ocenić ten wpis!
[Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0]
Wellbeing pracowników w 2023 roku pozostaje ważnym i kluczowym tematem dla pracodawców i pracowników HR. Wellbeing to w końcu droga do satysfakcji i motywacji pracowników. Za tym z kolei idzie mniejsza rotacja, lepsza realizacja celów, wzrost sprzedaży itp. Firmy potrzebują rozwiązań długofalowych, skutecznych i dostępnych dla wszystkich pracowników za przystępną cenę. Tylko jak dostarczyć ludziom coś treściwego, ciekawego, coś co dobrze wpisze się w zajęte grafiki, coś co dopasuje się idealnie do ich potrzeb? Mamy takie rozwiązanie i chętnie Wam o nim opowiemy.
Wellbeing to proces i to wielki proces, który należy przejść małymi krokami. Zaczynamy od emocji, bo ich zrozumienie to fundament dalszych działań. Inteligencja emocjonalna to klucz do tej emocjonalnej układanki. W dalszych krokach pojawia się komunikacja, samoświadomość, asertywność… Lista tematów jest długa, a do każdego z nich trzeba podejść z odpowiednią starannością. Stąd nasza propozycja na sprawdzone i skuteczne podejście do dobrostanu pracowników – cykl webinarów wellbeingowych. Jak to działa? Ile trwa? Kto może uczestniczyć? Jak dobieramy tematy? O tym wszystkim opowiemy na darmowym webinarze. Pokażemy też próbkę takiego webinaru – Karolina opowie o tym, jakie błędy najczęściej popełniamy w procesie słuchania. Zapraszamy serdecznie na webinar. Dołączcie do nas i posłuchajcie, jak przy małej inwestycji osiągnąć wielkie wellbeingowe efekty.
O trenerze
Jest doświadczoną trenerką biznesu, coachem i mówczynią. Dobrze sprawdza się również w roli facylitatora zespołów w konflikcie lub zmianie. Świetnie rozumie znaczenie wellbeingu dla satysfakcji i motywacji pracowników. Jej specjalizacje to przede wszystkim: wellbeing, zarządzanie zespołem, rozwiązywanie konfliktów, efektywność osobista, komunikacja, procesy grupowe, pewność siebie i asertywność, obsługa klienta, emocje, zaangażowanie pracowników, szczęście i procesy szkoleniowe. Bardzo chętnie prowadzi szkolenia w języku angielskim. Jest trenerką-praktyczką. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach: Menedżer procesów i metod szkoleniowych oraz Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju. Zawsze była to praca operacyjna, w akcji. To doświadczenie pozwala jej skutecznie zmieniać perspektywę i ułatwia zrozumienie potrzeb i problemów uczestników szkoleń.