Kliknij, aby ocenić ten wpis!
[Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0]
Praca na celach nadaje sens i tempo działań nie tylko poszczególnych pracowników, ale i całych zespołów. Pozwala spoić ich działania, nadać poczucie wspólnych interesów i realizacji tej samej strategii. Jednak to zasoby każdej organizacji przesądzą o tym, jak szybko i jak dobrze zrealizuje ona swoje cele. Zasobem będzie nie tylko dostęp do technologii, ale wiedza, umiejętności, doświadczenie i możliwości każdego z pracowników tej organizacji.
Cele rozwojowe powoli stają się nieodzownym elementem wyznaczania celów w organizacjach. Jednak więcej organizacji dopiero się do tego przymierza, niż się w nich specjalizuje. Niejednokrotnie pracownicy HR spotykają się z obawami i wątpliwościami ze strony menedżerów. Skąd biorą się te obawy? Jak je wyeliminować? I jak przekonać zarówno menedżerów, jak i pracowników, że cele rozwojowe i rozwój kompetencji miękkich leżą zarówno w interesie pracownika, firmy, jak i samych menedżerów? Właśnie o tym porozmawiamy na webinarze.
Zapraszamy wszystkich zwolenników celów rozwojowych, ale i tych, którzy (jeszcze) podchodzą do nich dość sceptycznie. Zobaczcie, o czym będziemy rozmawiać:
O trenerze
Zawodowo, w ciągu ostatniej dekady pełniłam rolę trenera sprzedaży, a także jako lider prowadziłam zespół trenerski. Następnie pracowałam jako samodzielny trener wewnętrzny dedykowany zespołom back office. W tym czasie brałam udział w transformacji organizacji, która ponad dziesięciokrotnie zwiększyła swoją załogę.
Moderując i facylitując spotkania wspieram zespoły w podejmowaniu decyzji i w wychodzeniu z impasu. Obszary moich kompetencji, to: umiejętności liderskie, przywództwo, przeprowadzanie przez zmianę w organizacji, budowanie zespołów, radzenie sobie w sytuacjach trudnych, rozwiązywanie problemów, oraz budowanie odporności na stres i zwiększanie własnej efektywności. W swojej pracy używam narzędzi z nurtów m.in. design thinking, liberating structures czy problems solving.
Na szkoleniach starannie buduję komfortową i angażującą przestrzeń. Szybko i trafnie diagnozuję potrzeby grupy, skupiam się na usprawnieniach tak w relacjach, jak w procesach. Z zamiłowaniem dbam o jakość materiałów szkoleniowych i zróżnicowanie narzędzi. Urozmaicam, by wzmocnić efekt świeżości. Mam spory apetyt na doświadczanie.