Przejdź do treści
Skuteczność w działaniu
- osiąganie celów

Osiąganie celów - 7 nawyków Covey'a

O wyznaczaniu celów, organizacji zadań, delegowaniu, osiąganiu wyników
i zarządzaniu sobą w czasie

Skuteczność w działaniu – to cecha niezwykle pożądana przez pracodawców. W końcu osiąganie wyznaczonych celów w zakładanym czasie to dokładnie to, z czego jesteśmy rozliczani. Jaką drogę obrać więc, aby do tego celu dotrzeć? Jak mogę rozwinąć siebie i zmienić swoje zachowania? Co zmienić w relacjach ze współpracownikami, zespołem? Jaki styl pracy przyjąć? Jak planować, wyznaczać priorytety? Co delegować? Jakich narzędzi użyć? Właśnie o tym opowiada ten moduł. Pokazujemy krok po kroku, jak skutecznie realizować każdy z tych aspektów, aby być skutecznym w swoich działaniach.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom niezbędnej wiedzy, która pozwoli im osiągać wyznaczone cele w wyznaczonym czasie, przy wykorzystaniu właściwych metod i narzędzi oraz przy jednoczesnym budowaniu skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Co zyskasz

Co zyska Twoja firma

Może Cię również zainteresuje

Wyślij zapytanie

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: