Przejdź do treści
Webinar
Etyka

Webinar: Etyka

Gotowy od ręki. 90 minut + sesja Q&A.

Opis webinaru

Jednym z największych wyzwań menedżerskich, szczególnie w czasach, gdy powoli zaczynamy przyzwyczajać się już do pracy zdalnej i mamy coraz bardziej ograniczony kontakt bezpośredni z pracownikami, jest skuteczne ich angażowanie. Motywacja finansowa, zarządzanie przez cele i inne sposoby często dają efekt krótkotrwały, albo w ogóle nie są skuteczne. Najczęściej problem z zaangażowaniem wynika z braku szczerej identyfikacji pracownika z firmą. Tego nie da się rozwiązać za pomocą półśrodków, dlatego głównym celem webinaru, który proponujemy jest zapoznanie uczestników z tym, jak istotny jest kodeks etyczny w pracy oraz do tego, aby potrafili zaprojektować, zaszczepić w świadomości ludzi oraz przełożyć na ich konkretne działania kodeks etyczny firmy lub zespołu, który może stać się prawdziwym spoiwem pracowników z organizacją i motorem ich zaangażowania. Człowiek nigdy nie identyfikuje się z samym logo, ale zawsze z jakimś zestawem wartości, jaki za tym logo stoi. 

Czego się dowiesz

Program ramowy

Etyka w biznesie – przegląd najważniejszych pojęć

  • Rozróżnienia pojęciowe między etyką, moralnością, kazuistyką itp.
  • Co to znaczy etyczny, zgodny z etyką?
  • Etyka a biznes. Czym jest etyka biznesu?

Tworzenie drzewa aksjologicznego firmy lub zespołu

  • Jak zaangażować zespół do współtworzenia drzewa aksjologicznego
  • Jak odszukać wspólne dla zespołu wartości
  • Dobra gleba – z czego wyrasta cały kodeks
  • Korzenie – najważniejsze zasady
  • Pień – nasze wartości
  • Gałęzie – pożądane zachowania; jak działamy

Jak przekuć kodeks etyczny w pełne zaangażowanie pracownika

  • Co zrobić aby kodeks etyczny w naszej firmie żył
  • 3 złote zasady wdrożenia kodeksu etycznego
  • Powierzanie odpowiedzialności za poszczególne obszary kodeksu
  • Jak dbać o świadomość pożądanych zachowań
  • Jak pogodzić cele z wartościami

WM01

Poznaj trenerki z doświadczeniem w biznesie

Trener Błażej Olżewski

Błażej Olżewski

Specjalizuję się w szkoleniach sprzedażowo-obsługowych oraz rozwoju początkujących liderów i trenerów. Moja droga zawodowa wiodła mnie przez branżę finansową, gdzie pełniłem funkcje trenerskie i menedżerskie. Ukończyłem Pedagogikę oraz Filozofię, skąd też zapewne moje zainteresowanie tematyką etyki w biznesie.

Milena Sakaguchi

Praktyk Wystąpień Publicznych, Lider Zespołu, Warsztatowiec.
Od początku kariery związana z obszarem Human Resources. W szczególności ceni branżę technologiczną. Wspiera budowanie marki pracodawcy, doświadczenia kandydatów i pracowników, również w wirtualnej rzeczywistości.

Pytania i odpowiedzi

Webinar to internetowe warsztaty szkoleniowe prowadzone na żywo. Webinaria nie powinny być tylko nudnymi prezentacjami wygłaszanymi online. Muszą być interaktywne, wciągające i zabawne.

Nasze webinaria dają możliwość zadawania pytań i udzielania na nie odpowiedzi, tworzenia pokojów dyskusyjnych, ankiet, quizów, pracowni i całej gamy interaktywnych elementów.

Uczestnicy mają możliwość przedstawienia swoich oczekiwań przed webinarem, w tym podesłania wszelkich pytań związanych z tematem lub konkretnych scenariuszy, w których potrzebują pomocy.

Uczestnicy otrzymują link umożliwiający dołączenie do webinaru na dowolnym wybranym przez siebie urządzeniu.

Liczba uczestników webinaru jest tak naprawdę dowolna. Możesz go zamówić dla wszystkich swoich pracowników. Ze względu na skuteczne przeprowadzenie ćwiczeń interaktywnych najlepiej sprawdzi się grupa nie większa niż 100 osób. Możemy oczywiście poprowadzić ten sam webinar dla kilku grup lub przygotować wersję dla większej ilości osób – ustalimy to indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb.

Najlepiej sprawdza się webinar trwający 90 minut + sesja Q&A. Wtedy uczestnicy najlepiej będą skupiać swoją uwagę.

Webinar będzie przeprowadzony online, na żywo, z wykorzystaniem platformy Teams, Zoom lub Skype.

Uczestnicy otrzymają link do webinaru – nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów. Niezbędny jest jedynie komputer z dostępem do Internetu.

Istnieje wiele możliwości utrzymania wysokiego poziomu uwagi uczestników. Oto niektóre z nich:

  • Ankiety przed warsztatami
  • Zgłoszenie pytań przed warsztatami
  • Czat NA ŻYWO
  • Pytania i odpowiedzi na żywo
  • Pokoje dyskusyjne
  • Pracownie i tablice
  • Animacje
  • Oceny i quizy
  • Ankiety NA ŻYWO
  • Filmy

Tak, takie zmiany są możliwe. Omówimy je szczegółowo na rozmowie, wspólnie z trenerem i dopasujemy taki zakres tematyczny, jakiego potrzebują Twoi pracownicy.

Spersonalizuj webinar

Chodzi Ci po głowie inny temat webinaru? Nie ma sprawy - da się zrobić.

Możemy zaprojektować i stworzyć webinar na dowolny temat dotyczący zarządzania lub rozwoju osobistego. Będziesz mieć pewność, że Twoi pracownicy dostają na webinarze dokładnie to, czego potrzebują. Wypełnij formularz – odezwiemy się i przedyskutujemy szczegóły.

  • Wybierasz inny temat webinaru lub zmieniasz zakres jednego z naszych gotowych webinarów
  • Planujesz serię/cykl webinarów na kilka miesięcy
  • Łączysz webinary z praktyką – mini szkolenie (mniejsza grupa)
  • Dajesz nam swoje materiały (np. nowa strategia firmy) – my przygotowujemy z nich wciągający materiał
  • Możemy przeprowadzić webinar wspólnie z Twoim trenem wewnętrznym, jako jego wsparcie

Jak dbamy o zaangażowanie

W cyfrowym świecie skupienie uwagi jest coraz trudniejsze, ale mamy na to sposoby

To nie będzie nudny jednostronny wykład, podczas którego wszyscy będą przysypiać albo czytać maile. Nasi trenerzy zadbają o jak największą interakcję uczestników. Wykorzystają w tym celu wiele skutecznych narzędzi. Oto niektóre z nich,

Chat
i sesja Q&A

Pokoje dyskusyjne

Quizy
i ankiety

Angażujące ćwiczenia

Tablice interaktywne

Wyślij zapytanie

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: