Przejdź do treści
Zarządzanie zespołem projektowym
(dla nie informatyków)

Szkolenie z zarządzania projektami

Projektowe podejście do pracy zespołu sprawdzi się nie tylko przy projektach

Istotą szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania projektami, który obejmuje metody, techniki i narzędzia zarządzania projektem w powiązaniu z jego otoczeniem, istotne przy zarządzaniu projektami w większych organizacjach. Szkolenie pozwala na zapoznanie się w szczegółach z podejściem projektowym, m.in. filozofią, organizacją pracy projektowej, cyklem zarządzania projektem, rolami w zespołach oraz tworzeniem wartości biznesowej w oparciu o potrzeby klienta i może pomóc podjąć decyzje co do wyboru podejścia projektowego jako stylu zarządzania projektami w przedsiębiorstwie lub kierunku rozwoju zawodowego. Integralną częścią szkolenia są warsztaty z wybranych narzędzi stosowanych w różnych podejściach metodyki zarządzania projektami umożliwiające między innymi zrozumienie nastawienia, myślenia i działania projektowego.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zbudowanie wiedzy o metodach zarządzania projektami i przekazanie praktycznych umiejętności technik i narzędzi projektowych do natychmiastowego użycia w swoim środowisku pracy.

Co zyskasz

Co zyska Twoja organizacja

Moduł szkoleniowy: 078 SDA

Może Cię również zainteresuje

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: