Kliknij, aby ocenić ten wpis!
[Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0]
W strategiach dosprzedażowych, które mogą być realizowane w relacjach B2C i B2B, ukryte są bardzo duże możliwości rozbudowy portfela klientów i to jest bardzo oczywiste. To co mniej oczywiste (i mam wrażenie znacznie rzadziej dostrzegane) to fakt, że w tych strategiach tkwią bardzo duże możliwości wzmacniania zadowolenia klientów i budowania ich lojalności.
Zapraszamy Cię na webinar, w trakcie którego Rafał pokaże konkretne strategie dosprzedaży, specyficzne dla relacji B2C i B2B. Posłuży się też konkretnym, bardzo świeżym case study, który pokaże Ci, jak możesz analizować potencjalną możliwość dosprzedaży. Będzie też pomysł na matrycę, która pomoże Ci prowadzić taką analizę i przygotować się do rozmowy z klientem.
Chcemy Cię też zaprosić do wspólnej analizy strategii dosprzedażowych, tych które naturalnie pasują do układu B2C i takich, które warto realizować w specyfice współpracy z klientami biznesowymi. Pokażemy Ci konkretne, przykładowe algorytmy prowadzenia takich rozmów i zwrócimy uwagę na możliwości, ale także zagrożenia, których watro unikać.
Zapraszamy!
O trenerze
W głowie, duszy i serduchu jest handlowcem i menedżerem. Praktycznie od początku swojej kariery zawodowej, zawsze był blisko klienta – w sprzedaży, obsłudze i negocjacjach i blisko ludzi, kiedy zarządzał zespołami handlowymi i obsługowymi. W pracy trenera najbardziej lubi, kiedy ludzie po szkoleniu wychodzą z nową perspektywą tego, co wydawało się trudne lub oczywiste. Kiedy mają pomysły na to, jak pracować efektywniej i jednocześnie przyjemniej, z uśmiechem i większą motywacją do tego, żeby robić coś inaczej, żeby sprawdzić, jak to, co wypracujemy na szkoleniu i potrenujemy, zadziała w praktyce.
Stawia na aktywne doświadczanie sytuacji, które są problemowe z głęboką refleksją i analizą problemu. Zawsze stara się znaleźć w ludziach to, co w nich najlepsze i pokazać im, że to tam jest. Uważa, że w głowach uczestników szkoleń są wszystkie najważniejsze pytania, ale także wszystkie kluczowe odpowiedzi. A jego rola polega na tym, żeby zaprosić uczestników warsztatów do doświadczenia i refleksji, uzupełnić wiedzę o sprawdzone i potwierdzone modele, potem zadać odpowiednie pytania w odpowiedniej kolejności, a na końcu zaprosić do aktywnego treningu.