Przejdź do treści

Dla kogo:

  • Menedżerowie obszarów obsługowych, back-office, wsparcia i rozwoju sprzedaży
  • Menedżerowie zespołów handlowych – KAM, doradców klienta, przedstawicieli handlowych
  • Pracownicy zespołów obsługowych, którzy mają kontakt obsługowy z klientami i mogą realizować dosprzedaż produktów lub usług
  • Key Account Managerowie, doradcy klienta, przedstawiciele handlowi, którzy mają możliwość produktowego/usługowego rozwijania współpracy z klientami

Czego się dowiesz:

  • Jakie strategie dosprzedaży, w specyfice relacji B2C i B2B, warto realizować?
  • Jak można analizować potencjalne możliwości dosprzedaży, żeby wykorzystać szanse handlowe i zwiększyć zadowolenie klienta?
  • Kiedy warto dosprzedawać?
  • Jak skutecznie poprowadzić rozmowę dosprzedażową?
Focie w kółkach + mentorzy w parach (2)

Strategie i techniki dosprzedaży, które wzmacniają zadowolenie i lojalność klientów

Rafał Brodowski

W strategiach dosprzedażowych, które mogą być realizowane w relacjach B2C i B2B, ukryte są bardzo duże możliwości rozbudowy portfela klientów i to jest bardzo oczywiste. To co mniej oczywiste (i mam wrażenie znacznie rzadziej dostrzegane) to fakt, że w tych strategiach tkwią bardzo duże możliwości wzmacniania zadowolenia klientów i budowania ich lojalności.

Zapraszamy Cię na webinar, w trakcie którego Rafał pokaże konkretne strategie dosprzedaży, specyficzne dla relacji B2C i B2B. Posłuży się też konkretnym, bardzo świeżym case study, który pokaże Ci, jak możesz analizować potencjalną możliwość dosprzedaży. Będzie też pomysł na matrycę, która pomoże Ci prowadzić taką analizę i przygotować się do rozmowy z klientem.
Chcemy Cię też zaprosić do wspólnej analizy strategii dosprzedażowych, tych które naturalnie pasują do układu B2C i takich, które warto realizować w specyfice współpracy z klientami biznesowymi. Pokażemy Ci konkretne, przykładowe algorytmy prowadzenia takich rozmów i zwrócimy uwagę na możliwości, ale także zagrożenia, których watro unikać.
Zapraszamy!

O trenerze

Handlowiec i menedżer, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem

W głowie, duszy i serduchu jest handlowcem i menedżerem. Praktycznie od początku swojej kariery zawodowej, zawsze był blisko klienta – w sprzedaży, obsłudze i negocjacjach i blisko ludzi, kiedy zarządzał zespołami handlowymi i obsługowymi. W pracy trenera najbardziej lubi, kiedy ludzie po szkoleniu wychodzą z nową perspektywą tego, co wydawało się trudne lub oczywiste. Kiedy mają pomysły na to, jak pracować efektywniej i jednocześnie przyjemniej, z uśmiechem i większą motywacją do tego, żeby robić coś inaczej, żeby sprawdzić, jak to, co wypracujemy na szkoleniu i potrenujemy, zadziała w praktyce.

Stawia na aktywne doświadczanie sytuacji, które są problemowe z głęboką refleksją i analizą problemu. Zawsze stara się znaleźć w ludziach to, co w nich najlepsze i pokazać im, że to tam jest. Uważa, że w głowach uczestników szkoleń są wszystkie najważniejsze pytania, ale także wszystkie kluczowe odpowiedzi. A jego rola polega na tym, żeby zaprosić uczestników warsztatów do doświadczenia i refleksji, uzupełnić wiedzę o sprawdzone i potwierdzone modele, potem zadać odpowiednie pytania w odpowiedniej kolejności, a na końcu zaprosić do aktywnego treningu.

Pobierz link do nagrania

Kliknij, aby ocenić ten wpis!
[Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0]