Przejdź do treści

Dla kogo jest przeznaczone:

  • Dla Menedżerów HR i członków ich zespołów, którzy są odpowiedzialni za kształtowanie kultury organizacyjnej, zarządzanie różnorodnością i wprowadzanie polityk przeciwdziałających dyskryminacji.
  • Dla Menedżerów i Liderów zespołów, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ mikroagresji na dynamikę ich zespołów oraz jak efektywnie reagować na nie.
  • Dla kadr zarządzających – osób decyzyjnych, które chcą tworzyć inkluzywne i bezpieczne środowisko pracy.
  • Dla specjalistów ds. różnorodności (DEI), którzy zajmują się budowaniem strategii i działań wspierających równe traktowanie oraz włączanie wszystkich grup w miejscu pracy.
  • Dla każdego pracownika, który chce lepiej zrozumieć, jakie zachowania mogą być postrzegane jako mikroagresje oraz jak reagować na nie w sposób wspierający.

 

Trenerka Milena Sakaguchi

Nieświadome uprzedzenia a różnorodność: Dlaczego “małe” rzeczy mają znaczenie?

Milena Sakaguchi

Mikroagresje to często nieświadome działania, komentarze lub zachowania. I chociaż są subtelne, mogą wywoływać i tworzyć niewidzialne bariery w miejscu pracy. Na pierwszy rzut oka mogą wydawać się nieistotne, ale ich kumulacja może prowadzić do poczucia wykluczenia, stresu oraz obniżać morale w miejscu pracy. Wpływają również na relacje między pracownikami i atmosferę zespołową, a to przekłada się na efektywność zespołu i całej organizacji.

Na tym webinarze przybliżymy Ci temat mikroagresji oraz pokażemy, jak rozpoznawać, przeciwdziałać i minimalizować ich negatywne skutki w organizacji.

Czego się dowiesz:

  • Czym są mikroagresje i jak je rozpoznać w codziennej pracy.
  • Jakie są najczęstsze formy oraz konkretne zachowania, które mogą być postrzegane jako mikroagresje, związane m.in. z płcią, rasą, pochodzeniem etnicznym, orientacją seksualną, wiekiem czy religią.
  • Jak mikroagresje wpływają na komunikację i współpracę w zespołach.
  • W jaki sposób warto reagować na mikroagresje, zarówno jako lider, współpracownik, jak i osoba, która ich doświadcza

O trenerze

Trener Biznesu, Coach oraz HR’ owiec z wyboru i zamiłowania

Lider Zespołu, Warsztatowiec, Praktyk Wystąpień Publicznych. Od początku kariery związana z obszarem Human Resources. Od ponad 8 lat zaangażowana w budowanie zespołów opartych o takie wartości jak szacunek, zaufanie, docenianie czy idea DEI. Praktykuje komunikację bez przemocy (NVC) oraz Servant Leadership. W moim trenerskim warsztacie łączę edukację, najnowsze trendy i badania oraz doświadczenia i praktykę, którą zdobywam na co dzień pracując w biznesie.
Po godzinach możesz ją spotkać na macie treningowej, parkiecie albo scenie.

Dołącz za darmo

Kliknij, aby ocenić ten wpis!
[Ilość ocen: 1 Średnia ocen: 5]