Przejdź do treści
Trener
Sławek Nadolny

Sławomir Nadolny

Krótko o mnie
Jestem menedżerem z 29-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w firmach Unilever, Yardley Of London, Japan Tabaco z branży FMCG. W wyniku zainteresowań mediami i reklamą swoją karierę kontynuowałem w wydawnictwach pełniąc funkcje dyrektora sprzedaży. Kolejno w firmach reklamy zewnętrznej. Byłem odpowiedzialny za zbudowanie i zarządzanie kanałem sprzedaży bezpośredniej, w których zarządzałem zespołami sprzedawców regionalnych. Jako przedsiębiorca przejrzyście definiujący wszystkie procesy biznesowe w ostatnich 13 latach współtworzyłem firmy reklamowe i informatyczne.
Moje zamiłowanie do przekazywania wiedzy innym, inspirowania i motywowania do samorozwoju zaowocowały rozwojem kompetencji trenerskich i coachingowych. Szczerze zainteresowany ludźmi i ich wyzwaniami na polu sprzedaży i obsługi klientów tworzę autorskie programy szkoleniowe, których innowacyjność polega na rozumieniu obu perspektyw procesu biznesowego. Perspektywy klienta i sprzedawcy, w którym spotykają się przede wszystkim ludzie. Ludzie, którym towarzyszę emocje i namiętności, którzy mają chęć zaspokajania potrzeb w wyniku zakupu pożądanych produktów lub usług.

Dlaczego ze mną?
Uczestnicy moich szkoleń opanują proces sprzedaży, równocześnie doświadczą uczuć, emocji i potrzeb klienta podczas kupowania. Zaobserwują proces biznesowy z dwóch perspektyw, co pozwali im lepiej zrozumieć potrzeby klienta i własne reakcje na każdym etapie współpracy z klientem. Podczas szkolenia uczestnicy doświadczą podobnych emocji, które towarzyszą sprzedaży i właśnie kupowaniu.
Szkolenie jest prowadzone metodą indukcyjną, co pozwala pod okiem trenera spostrzec właściwe, adekwatne postawy i poczynania. W konsekwencji uczestnicy odkryją indywidualne wnioski, na podstawie których wypracują osobiste techniki, które zwiększą ich skuteczność w zakresie procesu sprzedaży. Dzięki tej metodzie uczenia się sprzedawcy całkowicie rezygnują z błędnej wiedzy, która jest zastępowana w trwały sposób nową, wypracowaną i sprawdzoną podczas całego warsztatu.

Co ludzie mówią o szkoleniach ze mną?
“Szkolenie bardzo intensywne i bardzo praktyczne. Ciekawy i charyzmatyczny prowadzący, który zaangażował całą grupę w wykłady i zadania praktyczne.”
Zakres szkolenia wykazał mocne i słabe strony naszego zespołu w procesie sprzedaży i dał narzędzia, jak to zmienić. Czujemy się zmotywowane do dalszej pracy nad sobą i jeszcze lepszej współpracy z naszymi klientami.”
“Wydarzenie uważam za dobrze zainwestowany czas. Szkolenie pozwoliło mi poznać jakim typem klienta jestem oraz jak w prosty sposób rozmawiać z innymi typami klientów, żeby moje negocjacje zakończyły się sukcesem sprzedażowym.”
„Było to rewelacyjne szkolenie, które potwierdziło moje dotychczasowe doświadczenia, ale przede wszystkim pokazało, gdzie popełniam błędy i co mogę poprawić, by sprzedawać lepiej. Zmotywowałeś mnie do pracy nad sobą”.
“Na trening poszedłem nastawiony bardzo sceptycznie, ale zdziwiłeś mnie. Masz bardzo dużą wiedzę i wiem, że od Ciebie można się bardzo, bardzo dużo nauczyć. Podczas ćwiczenia z innym uczestnikiem szkolenia, jak sprzedawałeś koszulę to sam chciałem kupić ją od Ciebie! Szkoda, że tak mało czasu mieliśmy na wykorzystanie Twojej wiedzy. Kawał dobrej roboty!”

Mój największy szkoleniowy sukces:
Przeszkolenie pracowników działów sprzedaży 80 firm w 4 tygodnie.

Na szkoleniu nie potrafię obejść się bez:
Interakcji z uczestnikami szkolenia.

Na szkoleniu czuję satysfakcję, gdy:
Uczestnicy aktywnie biorą udział w tworzeniu ich nowych postaw i wiedzy, których będą używać z sukcesem w swojej pracy.

Zawodowo marzę o:
Prowadzeniu akademii sprzedaży.

Moja największa trenerska zaleta to:
Doświadczenie zawodowe poparte wiedzą i sukcesami w sprzedaży.

Podziwiam:
Ludzi, którzy bez względu na wiek i okoliczności zawsze widzą szansę a nie stratę.

Gdybym nie był trenerem, to byłbym:
Sprzedawcą.

A po godzinach zawsze znajdę czas na:
Rodzinę, czytanie i rozwój swoich pasji.