Trener

Sławomir Nadolny

Krótko o mnie

Menedżer z 29-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. Skutecznie działający w firmach Unilever, Yardley Of London, Japan Tabaco z branży FMCG. W wyniku zainteresowań mediami i reklamą swoją karierę kontynuował w wydawnictwach pełniąc funkcje dyrektora sprzedaży. Kolejno w firmach reklamy zewnętrznej. Był odpowiedzialny za zbudowanie i zarządzanie kanałem sprzedaży bezpośredniej, w których zarządzał zespołami sprzedawców regionalnych. Jako przedsiębiorca przejrzyście definiujący wszystkie procesy biznesowe w ostatnich 13 latach współtworzył firmy reklamowe i informatyczne.
Jego zamiłowanie do przekazywania wiedzy innym, inspirowania i motywowania do samorozwoju zaowocowały rozwojem kompetencji trenerskich i coachingowych. Szczerze zainteresowany ludźmi i ich wyzwaniami na polu sprzedaży i obsługi klientów tworzy autorskie programy szkoleniowe, których innowacyjność polega na rozumieniu obu perspektyw procesu biznesowego. Perspektywy klienta i sprzedawcy, w którym spotykają się przede wszystkim ludzie. Ludzie, którym towarzyszę emocje i namiętności, którzy mają chęć zaspokajania potrzeb w wyniku zakupu pożądanych produktów lub usług.

Dlaczego ze mną?

Uczestnicy moich szkoleń opanują proces sprzedaży, równocześnie doświadczą uczuć, emocji i potrzeb klienta podczas kupowania. Zaobserwują proces biznesowy z dwóch perspektyw, co pozwali im lepiej zrozumieć potrzeby klienta i własne reakcje na każdym etapie współpracy z klientem. Podczas szkolenia uczestnicy doświadczą podobnych emocji, które towarzyszą sprzedaży i właśnie kupowaniu.
Szkolenie jest prowadzone metodą indukcyjną, co pozwala pod okiem trenera spostrzec właściwe, adekwatne postawy i poczynania. W konsekwencji uczestnicy odkryją indywidualne wnioski, na podstawie których wypracują osobiste techniki, które zwiększą ich skuteczność w zakresie procesu sprzedaży. Dzięki tej metodzie uczenia się sprzedawcy całkowicie rezygnują z błędnej wiedzy, która jest zastępowana w trwały sposób nową, wypracowaną i sprawdzoną podczas całego warsztatu.

Co ludzie mówią o szkoleniach ze mną?

„Szkolenie bardzo intensywne i bardzo praktyczne. Ciekawy i charyzmatyczny prowadzący, który zaangażował całą grupę w wykłady i zadania praktyczne.”
Zakres szkolenia wykazał mocne i słabe strony naszego zespołu w procesie sprzedaży i dał narzędzia, jak to zmienić. Czujemy się zmotywowane do dalszej pracy nad sobą i jeszcze lepszej współpracy z naszymi klientami.”
„Wydarzenie uważam za dobrze zainwestowany czas. Szkolenie pozwoliło mi poznać jakim typem klienta jestem oraz jak w prosty sposób rozmawiać z innymi typami klientów, żeby moje negocjacje zakończyły się sukcesem sprzedażowym.”
„Było to rewelacyjne szkolenie, które potwierdziło moje dotychczasowe doświadczenia, ale przede wszystkim pokazało, gdzie popełniam błędy i co mogę poprawić, by sprzedawać lepiej. Zmotywowałeś mnie do pracy nad sobą”.
„Na trening poszedłem nastawiony bardzo sceptycznie, ale zdziwiłeś mnie. Masz bardzo dużą wiedzę i wiem, że od Ciebie można się bardzo, bardzo dużo nauczyć. Podczas ćwiczenia z innym uczestnikiem szkolenia, jak sprzedawałeś koszulę to sam chciałem kupić ją od Ciebie! Szkoda, że tak mało czasu mieliśmy na wykorzystanie Twojej wiedzy. Kawał dobrej roboty!”

Mój największy szkoleniowy sukces

Przeszkolenie pracowników działów sprzedaży 80 firm w 4 tygodnie.

Na szkoleniu nie potrafię obejść się bez…

Interakcji z uczestnikami szkolenia.

Na szkoleniu czuję satysfakcję, gdy…

Uczestnicy aktywnie biorą udział w tworzeniu ich nowych postaw i wiedzy, których będą używać z sukcesem w swojej pracy.

Zawodowo marzę o…

Prowadzeniu akademii sprzedaży.

Moja największa trenerska zaleta to…

Doświadczenie zawodowe poparte wiedzą i sukcesami w sprzedaży.

Podziwiam…

Ludzi, którzy bez względu na wiek i okoliczności zawsze widzą szansę a nie stratę.

Gdybym nie był trenerem, to byłbym…

Sprzedawcą.

A po godzinach zawsze znajdę czas na…

Rodzinę, czytanie i rozwój swoich pasji.

Pobierz

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin