Przejdź do treści
Zarządzanie kryzysem
i techniki rozwiązywania konfliktów

Zarządzanie kryzysem i techniki rozwiązywania konfliktów

Nie unikniesz konfliktów w swoim zespole, ale możesz opanować techniki
ich przewidywania, rozwiązywania i zarządzania nimi.

Konflikt to naturalny, a także konieczny element życia zawodowego. Trzeba tylko odpowiednio zadbać o sposób i formę ujawniania, a także wyrażania konfliktów. W ramach tego szczególnie istotna jest umiejętność używania konstruktywnego języka zamiast języka nacechowanego agresją. Każda firma, która chce odnieść sukces, potrzebuje pracowników, którzy potrafią konstruktywnie się spierać.
Konflikt angażuje energię i emocje nie tylko uczestników sporu, lecz także ich otoczenia. W związku z tym obawiamy się konfliktów i ich unikamy, a gdy się już pojawiają, stosujemy strategię siły lub unikania. Żadne z tych podejść nie prowadzi do zrozumienia, a także konstruktywnego rozwiązania.
Kluczowe znaczenie dla konstruktywnego podejścia do konfliktu i trudnych sytuacji ma język, jakiego w rezultacie używamy w codziennej komunikacji. Język pozwala budować atmosferę współpracy, zaufania, a także zrozumienia, co zapobiega sytuacjom stresowym i konfliktom. Równie ważna rzeczą jest zweryfikowanie swoich przekonań dotyczących konfliktu i docenianie konstruktywnego, twórczego konfliktu.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych oraz wskazanie menedżerom technik i sposobów reagowania na takie sytuacje w zespole.

Co zyskasz

Co zyska Twoja firma

Może Cię również zainteresuje

Wyślij zapytanie

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: