Przejdź do treści
Feedback
i rozmowy menedżerskie

Feedback i rozmowy z pracownikami

Postawa pracownika odbiega od oczekiwanych rezultatów? Podpowiemy, jak odpowiednio rozmawiać
o tym z pracownikiem i jak udzielać skutecznej informacji zwrotnej.

Trening dla liderów chcących wzmocnić swoją efektywność poprzez mocniejsze zaangażowanie pracowników w orientację na realizację celów. W trakcie treningu pracujemy nad nazwaniem i operacjonalizacją zasad udzielania informacji zwrotnej i stopniowaniem interwencji szefowskich. Zastanawiamy się nad doborem właściwego narzędzia do konkretnej sytuacji oraz ćwiczymy skuteczne algorytmy konstruktywnej krytyki, rozmowy korygującej i dyscyplinującej. To duże wyzwanie, dlatego ważnym aspektem treningu jest wyposażenie uczestników w wiedzę o psychologicznych mechanizmach obronnych, aby prowadzenie tych rozmów miało efekt korygujący i budujący dobrą relację między liderem a pracownikiem.

Cel szkolenia

Celem warsztatów jest zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie efektywnego używania narzędzi korygujących zachowania pracowników w sytuacjach, kiedy realizacja celów odbiega do zakładanych rezultatów, a powodem takiej sytuacji jest niewłaściwa ich realizacja lub niedostateczne zaangażowanie pracowników w ich realizację.

Co zyskasz

Co zyska Twoja firma

Może Cię również zainteresuje

Wyślij zapytanie

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: