Przejdź do treści
Docenianie
siebie i innych

Docenianie siebie i pracowników

Jak często doceniasz swoich pracowników za dobrze wykonaną pracę?
To ważniejsze niż Ci się wydaje.

Wielu menedżerom nadal wydaje się, że docenianie dobrej pracy zespołu jest zupełnie zbędne. W końcu wypełniają oni swoje obowiązki, za które otrzymują wynagrodzenie. Według nich rozmowy są niezbędne tylko wtedy, gdy coś idzie nie tak, jak trzeba. Jednocześnie, tym samym menedżerom zależy na poprawie efektywności czy motywacji pracowników. A to właśnie docenianie jest jednym ze środków do osiągnięcia tej większej efektywności i motywacji. A to nie jedyne korzyści wynikające z pokazywania pracownikom, jak się ich ceni. Pytanie brzmi, jak skutecznie wprowadzić zarządzanie przez docenianie, co robić, czego nie robić, jak zachować w tym szczerość i naturalność.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie zasad procesu oceniania, scenariuszy rozmów oceniających, błędów i zakłóceń procesu oceny, a także modeli i profili kompetencyjnych. Ponadto szkolenie ma uwrażliwić na elementy prowadzące do demotywacji pracowników i zaangażować w pozyskiwanie partycypacji pracownika w ocenie i rozwoju.

Co zyskasz

Doskonalenie umiejętności w zakresie:

Co zyska Twoja firma

Wyślij zapytanie

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: