Obsługa klienta

Szkolenia z obsługi klienta

Szkolenia z obsługi klienta – niegdyś niedoceniane i uważane za zbyteczne – dzisiaj cieszą się największym powodzeniem. Obecnie większość firm rywalizuje ze sobą głównie na płaszczyźnie customer experience. Nie wystarczy już jedynie świetna znajomość procedur i maksymalne ułatwienie klientowi dostępności. Klienci dzisiaj są bardziej wymagający i oczekują przede wszystkim indywidualnego, empatycznego podejścia. Prowadzony przez MENTORI kurs obsługi klienta pomoże Twoim pracownikom zrozumieć oczekiwania, jakie się przed nimi stawia, a także wyposaży ich w praktyczne umiejętności, z których będą korzystać każdego dnia.

Po co inwestować w szkolenia z obsługi klienta?

Obecnie szkolenie z obsługi trudnego klienta przechodzi każdy pracownik firmy, od którego wymaga się sprawnej komunikacji i działania pod presją. By pracownicy działu obsługi wykazywali się takimi umiejętnościami, najpierw trzeba zadbać o ich zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności. A żeby to z kolei było możliwe, pracownicy muszą nauczyć się szeregu miękkich umiejętności. Właśnie dlatego każde prowadzone przez MENTORI szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta skupia się na takich aspektach jak: rozpoznawanie potrzeb klienta oraz umiejętne wykorzystanie nabytych narzędzi z zakresu retoryki. Rzadko który kurs obsługi klienta online skupia się także na samych emocjach pracownika! Trenerzy z MENTORI nie zapomnieli o tak ważnym aspekcie, dlatego też ważnym punktem szkolenia z zakresu obsługi klienta jest także umiejętne radzenie sobie ze stresem. Pokazujemy również jak być asertywnym, a także jasno tłumaczymy, czym jest inteligencja emocjonalna i jak dzięki niej można się samodoskonalić.

Szkolenia z obsługi klienta i nie tylko

Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży to szkolenia, które realnie wpływają na wizerunek firm, a także ich relacje z konsumentami oraz partnerami biznesowymi. To także powiew świeżości dla samych pracowników. Szkolenia z jakości obsługi klienta budują pewności siebie oraz motywują do działania. Warto kuć żelazo póki gorące i szkolenia dla pracowników rozszerzyć na inne sektory: Przygotowaliśmy także coś specjalnego dla team leaderów, którzy chcą efektywniej zarządzać swoim zespołem: szkolenie dla menedżerów, szkolenie z zarządzania projektami.