Przejdź do treści
Profesjonalna
obsługa klienta

Warsztaty z zakresu obsługi klienta

Dowiedz się, jacy są współcześni klienci i jak z nimi rozmawiać, aby zyskać przewagę konkurencyjną.

Jednym z czynników motywujących do wyboru danego produktu, usługi czy firmy jest profesjonalna obsługa klienta. Warsztaty, jakie oferujemy, skupiają się właśnie na tym aspekcie. Dzięki niemu poznasz zasady skutecznej i asertywnej komunikacji, nabędziesz pewności siebie w rozmowach
z klientami, a także udoskonalisz umiejętności budowania trwałych relacji z klientami. Podczas szkoleń poznasz również techniki obsługi „trudnego klienta”.

Pamiętaj, że profesjonalna obsługa klienta to nie tylko kompetentna pomoc, ale także empatia i zrozumienie potrzeb klienta. To dzisiaj jest najbardziej oczekiwane przez klientów w procesie obsługi klienta. Tym też firma może się wyróżnić na tle innych. Bo to właśnie profesjonalna i indywidualna obsługa decyduje o tym, czy klient zostanie z nami na dłużej.

Co zyskują Twoi pracownicy i Twoja firma

Obsługa klienta decyduje o przewadze Twojej firmy - zadbaj więc o profesjonalizm pracowników.

  • Zwiększysz zaangażowanie i zadowolenie pracowników w działach obsługi klienta
  • Wzmocnisz wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta
  • Podniesiesz efektywność pracy pracowników
  • Zwiększysz ilość zadowolonych klientów
  • Dział obsługi będzie budować trwałe relacje z klientami

Obsługa klienta

Customer Experience

Obsługa reklamacji

Budowanie asertywności

Obsługa przez telefon

Typologia klientów

Czym się charakteryzują szkolenia z obsługi klienta

  • Aktywny trening i wzmocnienie kompetencji działu obsługi klienta
  • Wysoki transfer umiejętności pomiędzy salą szkoleniową a środowiskiem pracy poprzez realizację realnych treningów
  • Spersonalizowany, dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb program szkoleniowy
  • Wybrane przez Ciebie czas i miejsce szkolenia – realizujemy szkolenia na terenie całej Polski
  • Szczegółowe badanie diagnostyczne przed szkoleniem
  • Case’y dopasowane do Twojej branży i specyfiki działu sprzedaży
  • Możliwość wyboru trenera
  • „Próbka” warsztatu w razie potrzeby
  • Możliwość wyboru tematu szkolenia spoza listy naszych szkoleń

Czego możesz się spodziewać na warsztacie

Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka

  • Stawiamy na praktykę. Poznasz niezbędną teorię, a potem ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia. Do tego gry symulacyjne i więcej ćwiczeń, business case’y i jeszcze trochę ćwiczeń. Doskonale wiemy, że to praktyka jest najważniejsza, bo to przez doświadczanie uczymy się najskuteczniej.
  • Wykorzystujemy różne metody szkoleniowe. Pojawią się: gry symulacyjne, ćwiczenia grupowe i indywidualne, inscenizacje sytuacji zawodowych, dyskusje problemowe, wykłady interaktywne, studium przypadku itp.

Działamy w przemyślany sposób

Najpierw przeanalizujemy, czego konkretnie potrzebujecie.

Elastycznie korygujemy ofertę
w trakcie

Jeśli będzie taka potrzeba, będziemy korygować program na potrzeby uczestników.

Podejmiemy się każdego „wyzwania”
w każdej branży

Wystarczy analiza potrzeb szkoleniowych przed startem. Poza tym lubimy wyzwania. 😊

Pytania i odpowiedzi

Warsztaty z obsługi klienta to szkolenia przygotowane indywidualnie na potrzeby Twoich pracowników działu obsługi i opracowane tylko dla Twojej firmy. Są przeprowadzane w siedzibie firmy lub innym dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu na terenie całej Polski. Program warsztatów jest przygotowany na podstawie analizy potrzeb szkoleniowych Twoich pracowników.

Najbardziej efektywne warsztaty przeprowadza się w grupach od 5 do 14 osób. Jeśli masz więcej pracowników do przeszkolenia, omówimy to indywidualnie.

Zazwyczaj przygotowujemy warsztaty dwudniowe, aby zapewnić odpowiednią ilość praktyki, która jest podstawą takich warsztatów. Jeśli potrzebujesz dłuższego szkolenia, nie ma problemu. Warsztat jednodniowy również jest możliwy, ale przy odpowiednim skróceniu zakresu tematycznego. Zalecamy też, aby około miesiąc po szkoleniu pojawił się follow up – kilkugodzinne spotkanie uczestników z trenerem, aby ugruntować zdobyte umiejętności, zadać dodatkowe pytania i utrzymać wysoki poziom zaangażowania.

Firmy preferują, aby szkolenia zamknięte odbywały się stacjonarnie. Ale jeśli potrzebujesz szkolenia online, możemy również takie zorganizować.

Istnieje wiele możliwości utrzymania wysokiego poziomu uwagi uczestników. Oto niektóre z nich:

  • Zdecydowana przewaga praktyki nad teorią
  • Gry symulacyjne i ćwiczenia
  • Business case’y
  • Doświadczenie biznesowe trenerów
  • Inscenizacje sytuacji zawodowych
  • Dyskusje w parach i grupach

Jak zamówić warsztat

Zapisz się poprzez formularz na dole strony. Przyślemy Ci krótką ankietę. Jej wypełnienie zajmie Ci nie więcej niż 10 minut. To pozwoli nam przygotować wstępną ofertę w mniej niż 48 godzin. Wiemy, że zależy Ci na czasie.

Jeśli wstępna oferta Ci się spodoba i będzie zgodna z Twoim budżetem, zaczniemy dalszy proces i doprecyzujemy potrzeby Twoich menedżerów.

Wyślij zapytanie

Zadzwoń do nas: +48 515 755 515
Napisz na: kontakt@mentori.pl Możesz też wypełnić poniższy formularz: