Przejdź do treści
Szkolenie ONLINE (na żywo)
27.06.2023, godz. 9:00-12:00

12 strategii zwiększania sprzedaży w małej firmie.
Dowiedz się, jak sprzedawać z zyskiem.

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ ZA:

WYKUP DOSTĘP W PROMOCYJNEJ CENIE!

490 zł netto

0
Zostało miejsc

Opis szkolenia

Twój dział sprzedaży nie należy do największych, bo prowadzisz małą firmę. Mimo to chcesz zwiększać swoją sprzedaż i chcesz mieć pewność, że korzystasz ze wszystkich dostępnych metod i środków – to zrozumiałe. Dlatego zdecydowanie przyda Ci się to szkolenie. Dowiesz się, jak zbudować skuteczną strategię sprzedaży i jak wprowadzić ją w życie, jak nadzorować zespół w jego codziennej pracy, jak znaleźć nowych klientów i jak ich zatrzymać. A wszystko to z poprowadzone z humorem przez trenera, który sam był kiedyś na Twoim miejscu.

Zapraszamy na intensywne i inspirujące szkolenie dla osób zarządzających działami sprzedażowymi w małych firmach.

Zainteresowało Cię nasze szkolenie?
Zapisz się już teraz!

Co zyskasz

🔶 Dowiesz się, jak budować i wprowadzać strategię sprzedażową, aby zapewniła wzrost marży i sprzedaży

🔶 Poznasz zasady kierowania zespołem sprzedażowym w codziennej pracy

🔶 Prawidłowo określisz swoją personę zakupową

🔶 Poznasz sposoby na pozyskanie nowych klientów

🔶 Poznasz zasady przeprowadzania spotkania handlowego krok po kroku

🔶 Dowiesz się, jak zwiększać sprzedaż już podczas pierwszego spotkania sprzedażowego

Agenda szkolenia

MODUŁ PIERWSZY

Strategia i proces sprzedaży - czyli projekcje ścieżek dotarcia do celu

W tej części szkolenia opowiemy o tym, jak ważny jest proces planowania i jaki jest jego udział w całym procesie prospectingu. Planowanie ma pozytywny wpływ na zarządzanie czasem i efektywność pracy.  To też droga do skuteczności w obszarze realizacji procesu sprzedaży oraz zarządzania działem handlowym lub portfolio klientów.

  • Jak zbudować solidną strategię sprzedaży, która zapewni wzrost marży i sprzedaży Twoich produktów lub usług.
  • Z jakiego powodu proces sprzedaży trwa długo i nie otrzymujesz odpowiedzi od klientów lub odpowiedzi negatywne
    – poznaj proces zakupowy w B2B i B2C.
MODUŁ DRUGI

Twoi klienci oraz oferta, która sprzedaje Twoje produkty/usługi

W tej części szkolenia powiemy o sposobie budowania obrazu doskonałego klienta. Dzięki temu możliwy będzie dobór właściwych klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem Twojego produktu lub usługi. Przekażemy Ci wiedzę, jak wprowadzać do oferty nowe produkty i gdzie szukać nowych klientów.

  • Jak znaleźć odpowiedniego odbiorcę swoich produktów lub usług – Buyer Persona
  • Jak wprowadzać do oferty nowe produkty i usługi minimalizując koszty do 0
  • Po co Ci nowi klienci i gdzie ich szukać
MODUŁ TRZECI

Spotkania handlowe - jak zwiększyć ilość zamówień/kontraktów z klientami

Podczas tej części szkolenia przekażemy wiedzę, która pozwoli Ci budować efektywne relacje z klientami i finalizować większość spotkań handlowych zamówieniami od klientów. Nauczysz się sposobów wpływania oraz budowania relacji z klientem, która wpływa na powtarzalność zawieranych kontraktów oraz zwiększa ilość poleceń. A to z kolei wpływa bezpośrednio na obniżenie kosztów pozyskiwania nowych klientów w przyszłości.

  • Jak stworzyć wyjątkową atmosferę spotkania handlowego z klientem online oraz w realu?
  • Jak rozpoznać głębokie i ukryte potrzeby klienta – sztuka zadawania właściwych pytań?
  • Jak prowadzić prezentację produktu lub usługi, żeby minimalizować obiekcje klientów oraz odpowiadać na ich potrzeby?
  • Jak akcentować wartości produktu lub usługi prezentując właściwe korzyści dla klientów
  • Jak zwiększyć wartość sprzedaży podczas prowadzenia prezentacji produktu lub usługi?
  • Jak minimalizować obiekcje oraz radzić sobie z nimi podczas realizacji procesu sprzedaży?
  • Jak w komfortowy sposób zamykać sprzedaż? 

Zainteresowało Cię nasze szkolenie?
Zapisz się już teraz!

Dla kogo

Dla właścicieli małych firm, którzy chcą zwiększyć sprzedaż

Dla osób zarządzających małymi działami sprzedaży

Dla osób, które po raz pierwszy stykają się ze strategią sprzedażową

Korzyści z udziału

Poznanie sposobów na zbudowanie skutecznej strategii sprzedażowej

Przybliżenie zagadnień dotyczących pozyskiwania nowych klientów

Poznanie wszystkich elementów procesu sprzedażowego

Zrozumienie zasad procesu zakupowego B2B i B2C

Poprawa jakości działania zespołu sprzedażowego

Nasz trener

Trener Sławek Nadolny

Sławek Nadolny

Zawodowy sprzedawca, trener, przedsiębiorca z 31-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. Z pasji do biznesowej komunikacji z klientami rozpoczął swoją karierę w korporacjach Unilever, Yardley Of London, Japan Tabaco z branży FMCG. W wyniku zainteresowań mediami i reklamą swoją karierę kontynuował w wydawnictwach Machina Press, PMPG, pełniąc funkcje dyrektora sprzedaży.

Wiedzę merytoryczną i praktyczną zdobytą w korporacjach skutecznie przeniósł na grunt średniego i małego biznesu, który ma inne wyzwania i cele. Podczas swojej praktyki biznesowej doświadczył wielu sukcesów oraz porażek, które zainspirowały go opracowania skutecznych metod działania pozwalających szybciej realizować cele biznesowe. Te metody przekazał już 11000 osób podczas swojej 7 letniej praktyki trenerskiej.

Jego szczere zainteresowanie ludźmi i ich wyzwaniami na polu sprzedaży i obsługi klientów skłoniło go do stworzenia autorskich programów szkoleniowych, których najbardziej wartościowe elementy przedstawi podczas spotkania z Tobą we wtorek, 27. czerwca.

Zainteresowało Cię nasze szkolenie?
Zapisz się już teraz!

Pytania i odpowiedzi

Szkolenie będzie trwać 3 godziny i będzie podzielone na 3 moduły tematyczne. W trakcie są przewidziane krótkie przerwy, które uczestnicy uzgodnią z trenerem.

Szkolenie będzie przeprowadzone online z wykorzystaniem platformy Zoom.

Każdy uczestnik otrzyma link do szkolenia – nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów. Niezbędny jest jedynie komputer z dostępem do Internetu.

Tak, uczestnicy otrzymają materiały po szkoleniu.

Oczywiście. Przy wypełnianiu formularza wystarczy uzupełnić zakładkę “Dane do faktury”.

Po potwierdzeniu rezerwacji przysyłamy fakturę pro forma. Przelew należy wykonać najpóźniej na dzień przed szkoleniem.

Jedno zakupione szkolenie jest dostępne dla jednej osoby.