
LinkedIn to świetne narzędzie biznesowe - nie zmarnuj jego potencjału
Szkolenie z zakresu budowania marki na LinkedIn z wykorzystaniem profili biznesowych członków zespołu i ich marki osobistej obejmuje zakresem prowadzenia działań mających na celu promocję firmy przy pomocy marek osobistych członków zespołu. Zakresem obejmuje: fundamenty promocji na LinkedIn, profil osobisty, wyszukiwanie i rozbudowywanie sieci kontaktów, nawiązywanie rozmów i relacji, budowanie wizerunku przy pomocy treści eksperckich i lifestyle-owych, wykorzystanie profilu bezpłatnego i płatnego.
Szkolenie LinkedIn przeznaczone jest dla działów marketingu, HR i sprzedaży oraz przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać siłę LinkedIn, żeby budować własną markę osobistą, pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż oraz rekrutować pracowników.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy, jak skutecznie promować markę firmy na LinkedIn.
Korzyści dla uczestnika
- Umiejętność budowania marki osobistej na LinkedIn
- Wdrożony skuteczny profil na LinkedIn
- Wiedza jak wyszukiwać klientów i zapraszać ich do kontaktów
- Umiejętność nienachalnego rozpoczynania rozmów z potencjalnymi klientami
- Umiejętność przygotowania postów tekstowych i prostych grafik
Korzyści dla organizacji
- Firma wypromuje swoja markę w oparciu o marki osobiste członków zespołu
- Uzyska dostęp do nowych klientów, wesprze działania sprzedażowe do klientów aktualnych
- Pozyska nowe leady handlowe
Metody szkoleniowe
- prezentacja – przekazanie wiedzy
- warsztat – audyt profilu
- warsztat – przygotowanie profilu
- warsztat – opracowanie posta tekstowego z grafiką
Moduł szkoleniowy: 081
Wprowadzenie do LinkedIn
- Historia ewolucji platformy LinkedIn – poszukiwanie, pracy poszukiwanie pracownika, poszerzanie wiedzy, branżowy networking, promocja firmy i pozyskiwanie klientów
- LinkedIn jako najpopularniejsza platforma biznesowa – struktura użytkowników LinkedIn, aktywność różnych grup na LinkedIn, decydenci na LinkedIn
- Promocja firmy, marka osobista, marka firmowa, powiązanie działań osobistych i firmowych
Fundamenty skutecznego działania na LinkedIn
- Budowanie wizerunku na LinkedIn – firmy i marki osobistej, profil osobisty, treści eksperckie
- Budowanie zasięgu – rozbudowywanie sieci znajomych oraz aktywność na portalu
- Rozpoczynanie rozmów z kontaktami w tym potencjalnymi klientami
Profil jako landing page sprzedażowy
- Rola profilu – wizerunek, pozycjonowanie w wyszukiwarce LinkedIn i generowanie leadów sprzedażowych
- Elementy składowe profilu – zdjęcie, tło, nagłówek, opis rozszerzony, doświadczenie, wykształcenie, polecane treści, rekomendacje, umiejętności, zainteresowania
- 7 elementów bez których profil nie będzie generował leadów
- Audyt profili uczestników i informacja zwrotna
- Aktualizacja profili przez uczestników
Wyszukiwanie kontaktów i poszerzanie sieci o klientów
- Wyszukiwanie osób wg kryteriów na LinkedIn
- Sposoby zapraszania do sieci – z treścią zaproszenia lub bez
- Wzory zaproszeń
- Kroki przed i po zaproszeniu
- Jak zwiększyć szanse na przyjęcie zaproszenia przez klienta
Trzy typy osób w sieci kontaktów
- Podstawowe rodzaje kontaktów w sieci – promotorzy, partnerzy oraz klienci
- Kolejność rozbudowy sieci w zależności od rodzaju kontaktu w sieci
Otwieranie rozmów i budowa relacji z potencjalnymi klientami
- Kiedy rozpocząć rozmowę z klientem
- Rozmowy budujące relacje i rozmowy generujące leady
- Jak utrzymywać nieustanny kontakt z klientem aby wyczekać na moment rozpoczęcia procesu sprzedaży
Generowanie leadów
- 5 rodzajów kampanii realizowanych przez członków zespołu generujących leady sprzedażowe
Wykorzystanie konta bezpłatnego i płatnego Sales Navigator
- Różnice w koncie płatnym w stosunku do konta bezpłatnego
- Customizowana ściana informacji w Sales Navigator
- Zapisywanie potencjalnych klientów i leadów sprzedażowych
- Zarządzanie fazami dojrzałości potencjalnego leada w Sales Navigator
Systematyczne działania i śledzenie wskaźników
- Jak prowadzić systematyczne działania na LinkedIn
- Plan działań na pierwszych 6 miesięcy
- Ilości poszczególnych zadań i wskaźniki śledzenia efektywności promocji i sprzedaży na LinkedIn
30 czerwca 2022 (czwartek)
- Szkolenie online
- Godz. 9:00 – 16:00
- 1 050 zł netto/os.
16 września 2022 (piątek)
- Szkolenie stacjonarne (Warszawa) / online
- Godz. 9:00 – 16:00
- 1 150 zł netto/os.
27 października 2022 (czwartek)
- Szkolenie stacjonarne (Warszawa) / online
- Godz. 9:00 – 16:00
- 1 150 zł netto/os.
23 listopada 2022 (środa)
- Szkolenie stacjonarne (Warszawa) / online
- Godz. 9:00 – 16:00
- 1 150 zł netto/os.
Zniżki: 2. uczestnik -20%. Masz więcej chętnych? Odezwij się do nas.
Grupy – maksymalnie 12 uczestników.
Szkolenie dostępne również w wersji zamkniętej. Program zostanie indywidualnie dopasowany do potrzeb Twojej organizacji. Zapraszamy do kontaktu.
Programy rozwojowe
