SZKOLENIE Wizerunek firmy zwiększający sprzedaż

/files/photo/szkolenie z marketingu384.png

Czas trwania Szkolenia: 1 DZIEŃ

Miasto Szkolenia: Warszawa

Miejsce Szkolenia: Centrum Żoliborz

Sala szkoleniowa: Sala 1

Kategoria Szkolenia: Standard

Obszar merytoryczny: marketing

CENA SZKOLENIA
POZA ABONAMENTEM:

690.00

 

OPIS SZKOLENIA:

Wizerunek firmy i działania marketingowe z tym związane dla części właścicieli to strata pieniędzy i czasu nieprzynosząca żadnych korzyści firmie. Twierdzą, że dobra sprzedaż bezpośrednia to klucz do sukcesu firmy. Czy jest to prawd? A czy sprzedaż bezpośrednia nie jest łatwiejsza i tym samym skuteczniejsza jeśli handlowiec ma perswazyjne materiały handlowe takie jak folder reklamowy, prezentację multimedialną lub może odnieść się do strony internetowej zawierającej referencje, listę przeprowadzonych projektów. Jak skutecznie budować wizerunek firmy przyczyniający się do zwiększenia sprzedaży dowie się uczestnik szkolenia.

GRUPA ODBIORCÓW:

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Specjaliści ds. komunikacji (PR);
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

CELE SZKOLENIA:

Dostarczenie uczestnikom zajęć wiedzy, narzędzi i umiejętności do marketingowego rozwoju przedsiębiorstwa obejmujące określenie pożądanego pozycjonowania firmy w otoczeniu rynkowym.

PROGRAM SZKOLENIA:

  • MODUŁ I.  WIZERUNEK FIRMY

•    Co to jest wizerunek;

•    Wizerunek pożądany;

  • MODUŁ II. PODSTAWY BUDOWY WIZERUNKU FIRMY

•    Misja firmy;

•    Architektura marki;

  • MODUŁ III. WIZERUNKOWE I EFEKTYWNE MATERIAŁY REKLAMOWE

•    Etapy tworzenia materiałów reklamowych;

•    Elementy skutecznego Brief’u  i Debriefu;

•    Cechy efektywnego narzędzia marketingowego wg. Brand –ABLE w tym:

- Oferty handlowej;

- Strony internetowej;

- Plakatu, reklamy prasowej;

- Prezentacji multimedialnej;

•    Księga znaku – jako system zintegrowanej identyfikacji wizualnej;

  • MODUŁ IV. WIZERUNEK FIRMY PRZEZ AUTOPREZENTACJĘ

•    Savoir - vivre w biznesie;

•    Standardy firmowe;

  • MODUŁ V. INDYWIDUALNE KONSULTACJE

FORMA SZKOLENIA:

Warsztat: formularze ćwiczeń, analiza przypadków, mini wykład, prezentacja multimedialna jako narzędzie wspierające szkolenie; praca indywidualna i praca w grupach.

INFORMACJE DODATKOWE:

W ramach szkolenia zapewniamy Uczestnikom:

  • Materiały szkoleniowe;
  • Certyfikat ukończenia szkolenia;
  • Przerwy kawowe;
  • Lunch.